KIOTI DK 4510

KIOTI DK 4510


Ciągnik KIOTI DK 4510 to kolejny model, zaprojektowany z myślą o pracy w sadach i winnicach. Kompaktowy rozmiar i mały promień skrętu zapewniają wygodną pracę w wąskich przejściach. Nowoczesny i elegancki projekt maski zapewnia operatorowi doskonałą widoczność oraz pozwala na szybki i wygodny dostęp przy codziennej obsłudze. Zestaw podporowy pokrywy silnika z siłownikiem pneumatycznym zapewnia łatwy i bezpieczny dostęp do komory silnika.


MODELDK4510(N)
Silnik
Typ
4 cylindrowy liniowy , chłodzony cieczą,
czterosuwowy
Moc znamionowaKM (kW)45 (33,6)
WOMKM (kW)37,6 (28)
Pojemność skokowacm32435
Obroty znamionowerpm2600
Pojemnośc zbiornika paliwal45
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Sprzęgłosuche, jednostopniowe
Skrzynia biegówsynchronizowana
Liczba przełożeń16×16
Blokada tylnej osiStandard
HamulceMokre, wielotarczowe
WOMNiezależny
Tylny WOMrpm540/540E (540/1000- opcja)
Napęd 4WDMechaniczny
UKŁAD HYDRAULICZNY
Wydajność max.l55,1
TUZkat. I
Max. Udźwigkg1232
ROZMIAR OPON
przód16-sie
Tył12,4-24
PRĘDKOŚĆ
Przódkm/h0,34 – 32,5
Tyłkm/h0,33 – 31,6
WYMIARY
Długość (z TUZem)mm3157
Szerokośćmm1500
Wysokośćmm2430
Rozstaw kółmm1810
Prześwitmm388
Min. Promień skrętumm2630

 

Wyposażenie standardowe:

  • Składana rama ochronna- ROPS
  • Hamulec postojowy
  • Panel sterowania
  • Klakson
  • Światła drogowe
  • Korek wlewu paliwa
  • Pokrywa WOM
  • Uchwyt na kubek
  • Reduktor biegów pełzających
  • 2 sekcje hydrauliki
  • Wspomaganie kierownicy
  • Amortyzowane siedzisko


Dodatkowe (opcjonalne) wyposażenie:

  • Kabina
  • Tylny ROPS (tylna rama ochronna)
  • Mata podłogowa
  • Oświetlenie robocze przód/tył
  • Podgrzewacz paliwa (tylko DK5510)
  • Gniazdko elektryczne
  • Obciążniki przednie (160kg)
  • Obciążniki tylne (100kg)
  • Daszek ochronny, przeciwsłoneczny (tylko przy wersji ROPS)
  • Zaczep tylny
  • Reduktor obrotów WOM 540/1000 rpm
  • Lampa ostrzegawcza „kogut” (tylko przy wersji z kabiną)

 

Na zamówienie dostępne modele z systemem H-shuttle (umożliwiającym zmianę kierunku jazdy bez konieczności ciągłego operowania sprzęgłem)