PRONAR 5340

Agrospec.pl Dealer PRONAR Ciągniki maszyny rolnicze i komunalne, serwis, naprawy, oryginalne części zamienne


PRONAR 5340


Nowy ciągnik Pronar 5340 z silnikiem o mocy znamionowej 101 KM (maksymalnej 106 KM) firmy Deutz, to ciągnik odpowiadający dzisiejszym wymaganiom rolników z małych i średnich gospodarstw. Wydajna hydraulika oraz elektroniczne sterowanie podnośnikiem to cechy, które gwarantują łatwą i komfortową pracę. Odpowiednio dobrana moc silnika daje możliwość wydajnej i oszczędnej pracy z różnymi maszynami i narzędziami. Dzięki przekładni nawrotnej sterowanej elektrohydraulicznie ciągnik oferuje aż 16 biegów w przód i w tył, a dwustopniowy wzmacniacz momentu daje możliwość zmiany półbiegów pod obciążeniem. Ciągnik jest bardzo zwrotny, ma kompaktowe wymiary, pozwalając na łatwe manewrowanie, nie tylko na uwrociach. Ponadto komforowa kabina czyni nawet długą pracę przyjemniejszą, bez uczucia znużenia.


Silnik
Marka (norma toksyczności)Deutz (Stage IIIB)
Ilość cylindrów/pojemność skokowailość/cm34/3621
Moc maksymalna wg 97/68/EC/obrotykW(KM)/min-178(106)/2000
Moc znamionowa wg 97/68/EC/obrotykW(KM)/min-174,5(101)/2200
Układ wtryskowyCommon Rail
Układ dolotowyz turbodoładowaniem, chłodnicą powietrza (intercooler) i chłodzonym zewnętrznie EGR
Układ oczyszczania spalinDOC (Diesel oxidation catalytic converter) katalizator utleniający
Pojemność zbiornika paliwadm3125
Układ napędowy (skrzynia biegów, oś tylna)
Marka/typ skrzyni biegówZF/mechaniczna, synchronizowana
Całkowita ilość przełożeń (przód/tył)16/16 Powershift
Wzmacniacz momentu Powershift – liczba przełożeń2 przełożenia
Zmiana kierunku jazdymechaniczna
Zakres prędkościkm/h2,2-35,8
Sprzęgłojednotarczowe cierne LUK
Blokada mechanizmu różnicowegozałączana elektrohydraulicznie
Oś przednia, układ kierowniczy, zawieszenie
Załączanie napędu osielektrohydraulicznie
Blokada mechanizmu różnicowegosamoblokujący się, o podwyższonym tarciu wewnętrznym
Maksymalny kąt skrętu kół/minimalny promień zawracania°/m50/4,8
Układ hamulcowy
Rodzajtarczowe, mokre
Instalacja hamulcowa przyczepdwuprzewodowa+jednoprzewodowa, rozłączany napęd sprężarki
Instalacja hydrauliki zewnętrznej
Rodzajw układzie otwartym (Open Center)
Pojemność zbiornika olejudm335, oddzielny zbiornik oleju
Wydatek pompy (ciśnienie robocze)dm3/min (bar)58 (175)
Ilość sekcji rozdzielacza3 – standard
Regulator wydatkutak, dla jednej sekcji
Trójpunktowy układ zawieszenia (tylny TUZ)
Udźwig w całym zakresie
Maksymalny udźwig
kg4200
4900
System sterowaniaelektrohydraulicznie typu EHR BOSCH, dodatkowe przyciski na błotniku
Wałek odbioru mocy (tylny WOM)
Sprzęgło WOMniezależne, jednotarczowe, suche
Załączanieelektrohydraulicznie + dodatko załączanie przyciskiem na błotniku
Zakresy prędkości wałka430/540/750/1000 – standard
Wymiary i masy
Rozstaw osimm2369
Rozstawy kół osi przedniej/tylnejmm1500-1860/152-1920
Długość/szerokość/wysokośćmm4475/2080-2379/2744-2799
Masa własna (z obciążnikami)kg5015
Dopuszczalna masa przypadająca oś przednią/tylnąkg2800/5000
Masa obciążników standardowych przednich/tylnychkg540/0 – opcja
Koła
Ogumienie (tył – przód)18,4R34           14,9R24 – standard