Przyczepa budowlana PRONAR T679/2 - ładowność 12T


Przyczepa budowlana - skorupowa T679/2, przydatna szczególnie do transportu gruzu , kamieni żwiru i innych materiałów używanych przy budowach i rozbiórkach. W opcji dostępna jest skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej typu Hardox. Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz wynosi 2410 mm, umożliwia przewóz urządzeń oraz pojazdów budowlanych. Klapa tylna otwierana hydraulicznie, ułatwiająca wyładunek przewożonych materiałów i umożliwiająca załadunek na przyczepę maszyn budowlanych.
  • niezawodne i wytrzymałe osie jezdne i hamulce

  • resory paraboliczne

  • wytrzymałe profile ram

  • cylinder hydrauliczny teleskopowy o sile 38t.  

  • daszek ochronny przy ścianie przedniej

  • zwiększony kąt wywrotu skrzyni 55o

  • możliwość wyposażenia w ogumienie szerokoprofilowe



CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
Dopuszczalna masa całkowita: 16350 kg
Ładowność: 12000 kg
Masa własna: 4350 kg
Pojemność ładunkowa: 7,7 m3
Powierzchnia ładunkowa: 10,9 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz ( góra/dół ): 4625/4500 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz: 2410 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6230/2546/2080 mm
Wysokość ścian skrzyni: 700 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 10/8 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1240 mm
Rozstaw kół: 1860 mm
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 2000 kg
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
System wywrotu: jednostronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 2150mm / 28l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 83,2/61 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 55 o
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • Skorupowa skrzynia ładunkowa
  • Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 450mm uchylana do dołu.
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili wykonanych ze stali S355
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym  zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy  z okiem 50mm
  • Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
  • Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 400x80
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Błotniki plastikowe osłaniające tylne koła
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
  • Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym
  • Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian żółty RAL1007 PRONAR

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • Dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika.
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem O40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • Skrzynia ładunkowa  wykonana z blachy trudnościeralnej
  • Klapa wahliwa.
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym.
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Zaczep tylny manualny, amortyzowany
  • Zaczep tylny automatyczny
  • Nadstawy 800mm x 2,5mm, z oknem z plexi, ścianą tylną wahliwą, uszczelką,  poprzeczką środkową, drabinką i stopniami wewnętrznymi
  • Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE
  • Koła z ogumieniem 385/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 425/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 500/60-22,5  16PR
  • Koła z ogumieniem 550/45-22,5 16PR
  • Koła z ogumieniem 500/60R22,5 
  • Koło zapasowe luzem
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców