Przyczepa budowlana PRONAR T701 - ładowność 14,8 T


Przyczepa budowlana PRONAR T701, przydatna szczególnie do transportu gruzu, kamieni żwiru i innych materiałów używanych przy budowach i rozbiórkach.


CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 24000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 21000 kg
Ładowność: 14840 kg
Masa własna: 6160 kg
Pojemność ładunkowa: 10,44 m3
Powierzchnia ładunkowa: 13,5 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz ( góra/dół ): 5600 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz: 2410 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 7360/2550/2330 mm
Wysokość ścian skrzyni: 800 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 10/8 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1475 mm
Rozstaw kół: 2060 mm
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000 kg
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
System wywrotu: 2 cylindry, wywrót jednostronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980mm / 36l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 124,8/91,7 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu): 60 o
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • Skorupowa skrzynia ładunkowa
  • Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 370mm uchylana do dołu.
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
  • Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany  resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy  z okiem 50mm
  • Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
  • Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o
  • wymiarach 400x120 (FAD - hamulce na 40km/h))
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Składane tylne zabezpieczenie z homologacją wg dyrektywy 70/221/EWG (zgodnie z 2006/20/WE)
  • Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
  • Siłowniki teleskopowe wywrotu na zawieszeniu przegubowym
  • Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian żółty RAL1007
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem O40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem O50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • Skrzynia ładunkowa o szer. wewnętrznej 2410 wykonana z blachy trudnościeralnej
  • Klapa wahliwa – dla skrzyni o szerokości 2410
  • Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy zwykłej jakości.
  • Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy trudnościeralnej.
  • Hydrauliczna klapa tylna unoszona do góry z drzwiami otwieranymi jak wrota wyposażonymi w otwór zsypowy – tylko dla skrzyni o szer. wewnętrznej 2300mm
  • Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • Zawieszenie bogie na resorach piórowych z hydrauliczną blokadą wychylenia tylnej osi
  • Osie z hamulcami 400x140 (ADR)  
  • Oś tylna skrętna, biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Zaczep tylny manualny, amortyzowany
  • Zaczep tylny automatyczny
  • Koła z ogumieniem 385/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 425/65R22,5 (16,5R22,5)
  • Koła z ogumieniem 445/65R22,5 (18R22,5)
  • Koła z ogumieniem 445/65R22,5 (18R22,5) RE
  • Koła z ogumieniem 550/60-22,5
  • Koła z ogumieniem 600/50R22,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 600/55-22.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 600/55-26,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm, można stosować jedynie z hamulcami 400x140 (ADR)
  • Koła z ogumieniem 700/50-26.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm, można stosować jedynie z hamulcami 400x140 (ADR)
  • Koła z ogumieniem 710/45-26.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm, można stosować jedynie z hamulcami 400x140 (ADR)
  • Koło zapasowe luzem
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców