Wozy asenizacyjne Pronar T314 / T315 / T316


CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
WOZY PRONAR T314 T315 T316
Dopuszczalna masa całkowita [kg]: około 5800 około 7200 około 8650
Ładowność [kg]: 4400 5500 6600
Masa własna [kg]: 1400 1700 2050
Pojemność zbiornika [l]: 4000 5000 6000
Długość zbiornika [mm]: 2840 3460 4120
Średnica zbiornika [mm]: 1400
Grubość ścianki zbiornika [mm]: 5
Wymiary gabarytowe
(długość/szerokość/ wysokość) [mm]:
5350
/2050
/2380
5965
/2300
/2430
6665
/2400
/2610
Zawieszenie zbiornika: na ramie podwozia
System napełniania / opróżniania zbiornika: Pneumatyczny: podciśn. / nadciśn.
Rozstaw kół [mm]: 1650 1770 1860
Zawieszenie podwozia: Jednoosiowe sztywne
Obciążenie oka dyszla [kg]: 1000 1300 1400
Rozmiar ogumienia: 400/60-15,5 500/50x17 500/60-22,5
Prędkość [km/h]: 40
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]: 45 / 33 54,38 / 40 65,26 / 48
Obroty pracy WOM [obr./min.]: 540
Maksymalna wydajność kompresora [l/min.]: 4350 6150
Maksymalny czas napełniania [min]: 4 5
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • konstrukcja wozu ramowa jednoosiowa ze zbiornikiem przykręconym do ramy,
  • rama wykonana z kształtowników zamkniętych,
  • zbiornik ze stali o podwyższonych właściwościach wytrzymałościowych,
  • wewnątrz zbiornika na obwodzie płaszczy przyspawane wręgi pierścieniowe usztywniające,
  • podwójny spaw zbiornika od wewnątrz i z zewnątrz,
  • zbiornik i rama ocynkowane ogniowo,
  • otwierany tylny właz o średnicy 500mm,
  • kompresor MEC 4000/M o maksymalnej wydajności 4350 L/min,
  • manowakuometr,
  • zasuwa tylna 4” otwierana hydraulicznie- sterowana z ciągnika,
  • dwa dodatkowe króćce umieszczono po prawej i lewej stronie wozu, zaślepione i przygotowane do montażu zasuwy ręcznej.
  • Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem- zaworem nadmiarowym umieszczony na szczycie zbiornika, oraz syfonem z wziernikiem i zaworem spustowym,
  • zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy ustawiony na 0,5 bar,
  • wąż ssawny 4” (Ø110mm) o długości 6m z koszem ssącym umieszczonym na końcu,
  • dwa wskaźniki napełnienia zbiornika w postaci wzierników,
  • króciec spustowy w najniższym punkcie zbiornika,
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa,
  • hamulec postojowy ręczny na korbkę,
  • rodzaj podpory dyszla: prosta mechaniczna teleskopowa,
  • rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm,
  • instalacja oświetlenia 12V,
  • przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej,
  • błotniki kół,
  • kolorystyka malowania błotników, osi jezdnej i podpory- zielony RAL6010
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • wał przegubowo teleskopowy- zwykły,
  • wał przegubowo teleskopowy- szerokokątny,
  • koło zapasowe luzem