Przyczepy dwuosiowe PRONAR T672 i PT608 - ładowność 8t

PRONAR T672


Przyczepa Pronar T672 przeznaczona jest do transportu płodów rolnych, produktów rolnych, materiałów budowlanych, nawozów mineralnych oraz innych ładunków. Przyczepa ma ładowność 8 ton, wyposażona jest w trójstronny system wywrotu, błotniki kół tylnych, tylny zaczep manualny i szyber zsypowy do ziarna w tylnej ścianie przyczepy. W zależności od potrzeb przyczepę możemy wyposażyć w instalację hamulcową pneumatyczną lub hydrauliczną. W wersji opcjonalnej można doposażyć ją w plandekę ze stelażem, balkon, koło zapasowe, dodatkowe nadstawy, różne rozmiary ogumienia.

Dopuszczalna masa całkowita10990 [kg]
Ładowność8000 [kg]
Masa własna2990 [kg]
Pojemność ładunkowa9,8 [m3]
Powierzchnia ładunkowa9,8 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz4440 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrztrapez: 2190/2240 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)6455 / 2390/2243 [mm]
Wysokość ścian skrzyni500+500 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża1215 [mm]
Rozstaw kół1730 [mm]
Zawieszenieresory paraboliczne
Rozmiar ogumienia400/60-15,5
Prędkość konstrukcyjna40 [km/h]
System wywrotutrójstronny
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
1700mm/13L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika62,4/45,8 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)50/46 [°]

T672 Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • Płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
  • Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
  • Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Linki spinające ściany
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej


T672 Wyposażenie dodatkowe ( opcjonalne ) :

  • Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm
  • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Tylne złącza instalacji hamulcowej
  • Plandeka rolowana ze stelażem
  • Balkon na ścianie przedniej
  • Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
  • Wieszak kola zapasowego
  • Koła z ogumieniem 12.5/80-18
  • Koła z ogumieniem 15.0/70-18
  • Koło zapasowe
  • Nadstawy o wysokości 1000mm z siatki 30mm, zamiast nadstaw PF500
  • Nadstawy o wysokości 1000mm z siatki 8mm, zamiast nadstaw PF500
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF500mm
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się


PRONAR PT608


Przyczepa PRONAR PT608 jest  przyczepą   o skrzyni prostokątnej przystosowanej do przewozu europalet. Wywrotki  znajdują zastosowane  w  transporcie skrzyń z plantacji do przechowalni lub na plac przeładunkowy oraz  transporcie bel o szerokości 1,2m. Odpowiedni  kształt skrzyni sprawia, że oprócz transportu typowych materiałów sypkich można przewozić także wiele innych produktów. Firma Pronar podczas procesu produkcji PT608 korzysta z zaawansowanych technologii profilowania blach i spawania laserowego gwarantując tym  precyzję i dokładność wykonania. PT608 jest przyczepą o  dopuszczalnej masie całkowitej 11 600kg cechującą się mechanizmem trójstronnego wywrotu. W skrzyni ładunkowej można zmieścić  10 europalet. Prędkość konstrukcyjna przyczepy to 40km/h. Standardem jest bogate wyposażenie pojazdu m.in. w wyjścia instalacji pneumatycznej, hydraulicznej i elektrycznej. Kupujący ma do dyspozycji wiele opcji wyposażenia dodatkowego.

Grupa przyczep o szerokości paletowej została wyróżniona przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi w 2012 roku.

Dopuszczalna masa całkowita:11600[kg]
Ładowność:8460[kg]
Masa własna:3140[kg]
Pojemność ładunkowa:11[m3]
Powierzchnia ładunkowa:11[m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:4545[mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna **2420[mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)6720/2550/2300[mm]
Wysokość ścian skrzyni:500+500[mm]
Grubość blachy podłogi/ściany:4/2[mm]
Wysokość platformy od podłoża:1220[mm]
Rozstaw kół:1900[mm]
Zawieszenie:Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla-[kg]
Rozmiar ogumienia:14.0/65 -16
Prędkość konstrukcyjna:40 km/h
System wywrotu:Trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie1700mm/13L/200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:62,4/45,8[KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki):50/46[°]

*) Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
**) Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET

PT608, Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami;
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
  • Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian na obwodzie


PT608, Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

  •  Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm
  • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Balkon, plandeka rolowana ze stelażem
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF500mm
  • Listwa napinająca nadstawy boczne
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Koła z ogumieniem 15.0/70 – 18
  • Koła z ogumieniem 12.5/80 – 18
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 opona regenerowana
  • Tylny zaczep automatyczny