Przyczepy hakowe PRONAR

PRONAR T185


Uniwersalna przyczepa PRONAR T185, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi. Przyczepa PRONAR T185 hakowa jest przystosowana do obsługi kontenerów rolniczych, budowlanych i komunalnych oraz platform  transportowych. Wysoki komfort pracy zapewnia mechanizm załadunku kontenerów wyposażony w hydrauliczną blokadę zawieszenia przy załadunku oraz wyładunku kontenera.  Konstrukcja przyczepy umożliwia przyłączenie i odłączenie kontenerów oraz ich rozładunek przez wywrót do tylu co sprawia, że przyczepa jest  łatwa w obsłudze i funkcjonalna.

Dopuszczalna masa całkowita: 15 000 (kg)
Ładowność: 12130 (kg)
Masa własna przyczepy hakowej: 2870 (kg)
Długość kontenera: 5920 (mm)
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem: 6415/6782 (mm)
Szerokość bez kontenera: 2360 (mm)
Szerokość z kontenerem (min/max): 2360/2550 (mm)
Wymiary przyłączeniowe kontenera: wysokość haka/ rozstaw rolek 1450 lub 1570 (mm) / 1070 (mm)
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera, długość (min/max.)/ szerokość/ wysokość 4540-4907/max 2550/max 2000(mm)
Wysokość pojazdu (z kontenerem/bez kontenera): 2512/2898 (mm)
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju: 46/15 (l)
Rozstaw kół: 1830(mm)
Zawieszenie: tandem z wahaczami podłużnymi
obciążenie oka dyszla: 2000 (kg)
Rozmiar ogumienia standard: 500/50-17
Prędkość konstrukcyjna: 40 (km/h)

Wyposażenie standardowe:

  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
  • Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika
  • Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika
  • Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
  • Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 300×135
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
  • Instalacja elektryczna bez bocznych świateł obrysowych
  • Błotniki nad kołami metalowe
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec / wywrotka
  • Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika K80mm
  • Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • Podpora dyszla: teleskopowa z przetyczką
  • Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE
  • Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
  • Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
  • Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
  • Hydrauliczna blokada kontenera sterowana niezależnie (dla ciągników z przynajmniej 4 parami wyjść hydraulicznych), z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych
  • Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezpieczającym
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i regulatorem siły hamowania
  • Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna)
  • Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezp.)
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania)
  • Skrzynka narzędziowa
  • Błotniki nad kołami plastikowe
  • Koło zapasowe
  • Koła z ogumieniem 520/50 – 17
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się


PRONAR T285


Uniwersalna przyczepa PRONAR T285, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi.

Przyczepa PRONAR T285 hakowa jest przystosowana do obsługi kontenerów rolniczych, budowlanych i komunalnych oraz platform  transportowych. Wysoki komfort pracy zapewnia mechanizm załadunku kontenerów wyposażony w hydrauliczną blokadę zawieszenia przy załadunku oraz wyładunku kontenera.  Konstrukcja przyczepy umożliwia przyłączenie i odłączenie kontenerów oraz ich rozładunek przez wywrót do tylu co sprawia, że przyczepa jest  łatwa w obsłudze i funkcjonalna.

Dopuszczalna masa całkowita: 21000 (kg)
Ładowność: 16360 (kg)
Masa własna przyczepy hakowej: 4640 (kg)
Długość kontenera: 7317 (mm)
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem: 7417/8413 (mm)
Szerokość bez kontenera: 2550 (mm)
Szerokość z kontenerem (min/max): 2550 (mm)
Wymiary przyłączeniowe kontenera: wysokość haka/ rozstaw rolek 1450 lub 1570 (mm) / 1060 (mm)
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera, długość (min/max.)/ szerokość/ wysokość 5400/6400/max 2550/ max 2500 (mm)
Wysokość pojazdu (z kontenerem/bez kontenera): 2981/3650 (mm)
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju: 53/18 (l)
Rozstaw kół: 1990 (mm)
Zawieszenie: tandem z wahaczami podłużnymi
obciążenie oka dyszla: 3000 (kg)
Rozmiar ogumienia standard: 385/65 R22.5
Prędkość konstrukcyjna: 40 (km/h)


Wyposażenie standardowe:

  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
  • Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika
  • Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika
  • Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
  • Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 300×135
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
  • Instalacja elektryczna bez bocznych świateł obrysowych
  • Błotniki nad kołami metalowe
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec / wywrotka
  • Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR


PRONAR T285/1


Uniwersalna przyczepa, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi.
Przyczepa PRONAR T285/1 cechuje się większą ładownością (podniesiono ją o 2 tony), którą udało się osiągnąć poprzez wprowadzenie szerszego układu osi, który wynosi 1810 mm. Konstrukcja przyczepy wykonana jest z profili stalowych zamkniętych zapewniających doskonałą wytrzymałość. Wprowadzenie osi skrętnej w systemie tandem dodatkowo wpływa korzystnie na zmniejszenie eksploatacji podłoża (niszczenie darni) jak również obniżenie eksploatacji opon i redukcję zużycia paliwa.

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 24000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 23000 [kg]
Ładowność 17760* [kg]
Masa własna przyczepy hakowej 5240 [kg]
Długość kontenera 7313 [mm]
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem 7413/8413 [mm]
Szerokość bez kontenera 2550 [mm]
Szerokość z kontenerem 2550 [mm]
Wymiary przyłączeniowe kontenera: Wysokość haka: Rozstaw rolek: 1450/15701060 [mm]
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera:
Długość całkowita (min/max) 5400/6400 [mm]
Długość wewnętrzna (min/max) 5000/6000 [mm]
Szerokość całkowita: Max. 2550 [mm]
Wysokość pojazdu (bez kontenera/z kontenera) 2981/3650** [mm]
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju 53/18 [˚/l]
Rozstaw kół 2000 [mm]
Zawieszenie Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000 [kg]
Rozmiar ogumienia 445/65R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 125/92 [KM/kW]


  • T285/1 Wyposażenie standardowe:

    • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
    • Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika ( hitch, piton fix, transportowy )
    • Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
    • Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
    • Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie z instalacją hydrauliczna blokady skrętu, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140 (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
    • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    • Postojowy hamulec ręczny z korbą
    • Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w trzech położeniach ( w zależności od długości przewożonego kontenera)
    • Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
    • Plastikowe błotniki nad kolami
    • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    • Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych sterowany rozdzielaczem hydraulicznym ciągnika (dla ciągników z 3 parami wyjść hydraulicznych) realizujący funkcje:
    • Hydrauliczna blokada zawieszenia
    • Hydrauliczna blokada kontenera
    • Hydrauliczny wywrót z hydraulicznym przełączaniem hakowiec/wywrotka
    • Hydrauliczna rama haka
    • Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
    • Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera i regulowana w dwóch położeniach wysokością (przystosowanie do kontenerów wykonanych wg DIN 30722 i kontenerów wg SS 3021
    • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
    • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
  • Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką
  • Boczne osłony przeciwnajazdowe
  • Skrzynka narzędziowa
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna )
  • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
  • Wyjście na tył instalacji hamulcowej
  • Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
  • Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym
  • Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym i wyjściem instalacji z tyłu przyczepy 
  • Para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera)
  • Stabilizator zawieszenia dla zoptymalizowania właściwości jezdnych ( komplet na jedną oś )
  • Koła z ogumieniem 445/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 500/60R22,5
  • Koła z ogumieniem 550/60-22,5
  • Koła z ogumieniem 560/60R22,5
  • Koła z ogumieniem 600/55-22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 600/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koła z ogumieniem 620/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • Koło zapasowe luzem
  • Metalowe błotniki nad kołami
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się


PRONAR T286


Przyczepa hakowa T286 to uniwersalny produkt, który znajdzie zastosowanie zarówno w pracach rolnych, budowlanych, komunalnych, leśnych czy sadownictwie. Zakup takiej przyczepy to oszczędność wynikająca z zastosowania jednego podwozia i wielu nadwozi wykonanych na bazie ramy kontenera hakowego. Przyczepa PRONAR T286 posiada cechy, które znacznie zwiększają jej funkcjonalność i zakres użytkowania.

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 23000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 23000 [kg]
Ładowność (łącznie z masą kontenera) 17100 [kg]
Masa własna 5900 [kg]
Długość bez kontenera 7870 [mm]
Długość z najkrótszym / najdłuższym kontenerem wg DIN30722-1 7870 / 8940 [mm]
Szerokość bez kontenera 2550 [mm]
Szerokość z kontenerem 2550 [mm]
Wymiary przyłączeniowe kontenera:
- wysokość haka 1450/1570 [mm]
- rozstaw rolek 1070 [mm]
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera:
- długość całkowita (min/max) 5400/6900 [mm]
- długość wewnętrzna (min/max) 5000/6500 [mm]
- szerokość całkowita max. 2550 [mm]
- wysokość wewnętrzna max. 2000 [mm]
- prześwit pod podłogą min. 150 [mm]
Wysokość pojazdu bez kontenera: 2990 [mm]
Wysokość rolek prowadzących kontener: 1230 [mm]
Maksymalny kąt wywrotu kontenera / zapotrzebowanie oleju: 50/25 [˚/l]
Rozstaw kół 2000 [mm]
Zawieszenie Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000 [kg]
Rozmiar ogumienia 445/65R22.5
Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 125/92 [KM/kW]

Wyposażenie standardowe:
– rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
– dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z zaczepami ciągnika ( hitch, piton fix, transportowy, kulowy)
– zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika: hitch lub piton fix
– podpora dyszla hydrauliczna prosta
– zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie z instalacją hydrauliczna blokady skrętu, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140 (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika)
– instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
– zderzak tylny wysuwany hydraulicznie
– instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
– metalowe błotniki
– centralny układ hydrauliczny z systemem zabezpieczeń elektrohydraulicznych sterowany elektrycznie przewodowo, realizujący następujące funkcje (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydrauliki z ciągnika):
> podnoszenie ramy realizowane dwoma siłownikami wywrotu;
> przełączanie hakowiec/wywrotka;
> wysuwanie ramy haka;
> blokada zawieszenia;
> blokada kontenera;
> wysuwanie zderzaka tylnego;
> zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);
> świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;
> program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji
– hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera i regulowaną w dwóch położeniach wysokością (przystosowany do kontenerów wykonanych wg DIN 30722-1 i kontenerów wg SS3021)
– dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
– materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
– kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000


Wyposażenie dodatkowe:

  • zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
  • zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika
  • zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika: hitch lub piton fix
  • podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • podpora dyszla hydrauliczna łamana
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • plastikowe błotniki
  • wyjście na tył instalacji hamulcowej
  • boczne osłony przeciwnajazdowe
  • skrzynka narzędziowa
  • zaczep tylny manualny, amortyzowany
  • zaczep tylny automatyczny
  • koła z ogumieniem 500/60R22,5
  • koła z ogumieniem 550/60-22,5
  • koła z ogumieniem 560/60R22,5
  • koła z ogumieniem 600/55-22,5 (szerokość przyczepy przekracza 2550mm)
  • koła z ogumieniem 600/50R22,5 (szerokość przyczepy przekracza 2550mm)
  • koła z ogumieniem 620/50R22,5 (szerokość przyczepy przekracza 2550mm)
  • koło zapasowe luzem


PRONAR T386


Przyczepa Pronar T386 może być wykorzystywana do wielu różnych zadań w wielu dziedzinach gospodarki min. rolnictwie, budownictwie, gospodarce komunalnej czy sadownictwie. Jest praktycznym sposobem na odbiór, transport, opróżnianie i ustawianie różnego typu kontenerów o długości od 5 do 7,5 m – zarówno kontenerów skrzyniowych, cystern, płaskich, wywrotek oraz wielu innych. Wielofunkcyjność przyczepy sprawia, że może one mieć setki zastosowań, czego bezpośrednim skutkiem jest większa wydajność, niższe koszty inwestycyjne oraz eksploatacyjne i możliwość korzystania z przyczepy przez cały rok i niezależnie od warunków atmosferycznych.

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 34000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 33000 [kg]
Ładowność (łącznie z masą kontenera) 25000 [kg]
Masa własna 8000 [kg]
Długość bez kontenera 8590 [mm]
Szerokość bez kontenera 2550 [mm]
Szerokość z kontenerem 2550 [mm]
Wymiary przyłączeniowe kontenera:- wysokość haka- rozstaw podłużnic

– długość wewnętrzna

– szerokość zewnętrzna

– wysokość wewnętrzna

1450/15701060

5000 / 7500

max. 2550

max. 2500

[mm][mm]

[mm]

[mm]

[mm]

Wysokość pojazdu (bez kontenera) 3030 [mm]
Maksymalny kąt wywrotu kontenera 52 [0]
Rozstaw kół 2100 [mm]
Zawieszenie tridem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810 mm
Obciążenie oka dyszla 3000 [kg]
Rozmiar ogumienia 445/65R22,5
Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 182/133,8 [KM/kW]


Wyposażenie standardowe:
– rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
– dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z zaczepami ciągnika ( hitch, piton fix, transportowy, kulowy)
– zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika
– podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
– zawieszenie tridem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i przednią i tylną osiami kierowanymi czynnie, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140
– instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
– zderzak tylny wysuwany hydraulicznie
– instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
– plastikowe błotniki
– dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
– centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych sterowany elektrycznie przewodowo realizujący funkcje:
– hydrauliczny wywrót realizowany dwoma siłownikami wywrotu;
– hydrauliczne przełączanie hakowiec/wywrotka;
– hydrauliczna teleskopowa rama haka;
– hydrauliczna blokada zawieszenia;
– hydrauliczna blokada kontenera;
– hydrauliczny zderzak tylny;
– świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego.
– hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera i regulowaną w dwóch położeniach wysokością (przystosowanie do kontenerów wykonanych wg DIN 30722-1 i kontenerów wg SS3021)
– materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
– kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

  • podpora dyszla hydrauliczna łamana
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • wyjście na tył instalacji hamulcowej
  • para wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera)
  • boczne osłony przeciwnajazdowe
  • skrzynka narzędziowa
  • koła z ogumieniem 550/60-22,5
  • koła z ogumieniem 560/60R22,5
  • koła z ogumieniem 600/55-22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • koła z ogumieniem 600/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • koła z ogumieniem 620/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
  • koła zapasowe luzem


Ofertę kontenerów znajdziesz TUTAJ