Przyczepa tandem PRONAR PT512 - szerokość paletowa - ładowność 12 T


CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 17000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 16260 kg
Ładowność: 12000 kg
Masa własna: 4260 kg
Pojemność ładunkowa: 15,4 m3
Powierzchnia ładunkowa: 11 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2420* mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6139/2550/2652 mm
Wysokość ścian skrzyni: 600+800 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1252 mm
Rozstaw kół: 1900 mm
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1950 kg
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 (15R22,5) RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
1700mm / 16L / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 84/61,7 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46o
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych ze sztywnym dyszlem
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym  zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy  z okiem 50mm
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Osie na 60 km/h
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Instalacja oświetlenia z bocznymi światłami odblaskowymi i światłami obrysowymi
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja hydrauliczna trójstronnego wywrotu z zaworem sterującym i z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Tylne wyjścia ( hydrauliki wywrotu i hamulców ) do drugiej przyczepy
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili ( PF600mm+PF800mm ) z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Boczne listwy napinane wzmacniające  ściany  i nadstawy
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Błotniki kół tylnych
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny kulowy K80
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm
  • Nadstawy z profilu PF600mm zamiast nadstaw z profilu PF800mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Balkon do obsługi plandeki, stelaż plandeki i plandeka rolowana
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Błotniki kół przednich
  • Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Tylny zaczep manualny
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Koło zapasowe
  • Koła z ogumieniem 385/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55R22,5 RE
  • Koła z ogumieniem 385/55R22,5
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET