Przyczepa tandem PRONAR T683 - szerokość paletowa - ładowność 14,7 T


CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 20000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 19000 kg
Ładowność: 14700 kg
Masa własna: 4300 kg
Pojemność ładunkowa: 17,2 m3
Powierzchnia ładunkowa: 12,3 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 5100 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz***: 2420 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6800/2550/3100 mm
Wysokość ścian skrzyni: 800+600 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1350 mm
Rozstaw kół: 1960 mm
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 2000 kg
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
1980mm / 18l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 104/76,4 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46o
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili wykonanych ze stali S355
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Dyszel uniwersalny sztywny, amortyzowany do łączenia z dolnym lub górnym  zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy  z okiem 50mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym i z grubymi linami zabezpieczającymi
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili (PF800mm+PF600mm) z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Ściany boczne dzielone słupkiem środkowym z linkami spinającymi
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Składany zderzak tylny
  • Składana belka oświetleniowa z kratkami zabezpieczającymi lampy przed uszkodzeniem
  • Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Błotniki kół tylnych
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Boczne oświetlenie obrysowe

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • Dyszel amortyzowany podkładami gumowymi do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem O40mm zgodny z DIN 11026 do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem kulowym K80mm do łączenia z zaczepem kulowym ciągnika
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm
  • Nadstawy z profilu PF800mm zamiast standartowych nadstaw PF600mm
  • Nie dzielone ściany i nadstawy (bez słupka bocznego)
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych ( tylko - długich nie dzielonych )
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Balkon, plandeka rolowana ze stelażem
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Centralne ryglowanie ścian wspomagane hydraulicznie
  • Boczne osłony najazdowe
  • Koło zapasowe
  • Koła z ogumieniem 385/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 425/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 445/65R22,5
  • Koła z ogumieniem 445/65R22,5 (18R22,5) RE
  • Koła z ogumieniem 550/60-22,5
  • Koła z ogumieniem 500/60R22,5
  • Koła z ogumieniem 550/45 R22,5
  • Koła z ogumieniem 560/60 R22,5
  • Koła z ogumieniem 560/45 R22,5
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET