Przyczepa tandem PRONAR T663/2 - ładowność 7 T


Przyczepa PRONAR T663/2 posiada w standardzie bogate wyposażenie. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku. Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należą również: centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi, ergonomiczne górne zamki ścian i nadstaw oraz okno z zasuwą w ścianie tylnej.

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 11000 kg
Dopuszczalna masa całkowita*: 9700 kg
Ładowność**: 7000 kg
Masa własna***: 2700 kg
Pojemność ładunkowa: 9,8 m3
Powierzchnia ładunkowa: 9,8 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4440 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz: trapez: 2190/2240 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6121/2390/2094 mm
Wysokość ścian skrzyni: 500+500 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1060 mm
Rozstaw kół: 1650 mm
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1465 kg
Rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3
Prędkość konstrukcyjna: 30 km/h
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
1700mm / 13l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 57,2/42 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46o
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych ze sztywnym dyszlem
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym  zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy  z okiem 50mm
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Linki spinające ściany
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Błotniki kół tylnych
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
  • Rodzaj podpory dyszla: nożycowa hydrauliczna
  • Wykonanie na 40 km/h
  • Zabudowa SILO z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną  (wyłącznie na ogumieniu 400/60 – 15,5)
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z  profilu PF500mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Wykonanie z hamulcem pneumatycznym na 40km/h , DMC=10000kg
  • Wykonanie z hamulcem najazdowym na 25km/h , DMC=8000kg
  • Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
  • Plandeka rolowana ze stelażem i balkonem
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Koło zapasowe
  • Koła z ogumieniem 12.5/80 – 15,3
  • Koła z ogumieniem 14.0/65 - 16 
  • Koła z ogumieniem 400/60 – 15,5
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
* Dopuszczalna masa całkowita przyczepy w wykonaniu innym niż standard – patrz wyposażenie dodatkowe (opcjonalne)
** Ładowność homologacyjna zależna od wykonania i wyposażenia.
*** Masa własna jest inna w przypadku wykonania innego niż standardowe.